Dizi, sinema ve tiyatroda bir projeye dahil olurken ilk olarak senaryoyu değerlendiğini belirten usta sanatçı, "İlk önce senaryoyu ya da tiyatro metnini okurum. Dramatik yapısı, karakter çatışması çok önemli. Orada oynama duygusunu, hissini aldığım zaman kendi adıma birinci aşamayı geçmiş oluyorum. İkinci aşamada ise kadro kim, bu çok önemli benim için. Uyumlu, pozitif insanların olmadığı bir kadro cehennem yaşatır tiyatroda, sinemada, dizide. Ekip işi yapıyoruz. Pürüz olduğu zaman o ortamda bulunamam. Bir tane problemli, pürüz çıkaran kişilik, karakter olursa imkansız orada bulunamam. O aşamayı da geçtikten sonra ise dizide hangi kanal, tiyatro ise hangi yapım, kim yönetecek, o yönetmen ile ben oyun gösterebilecek miyim gibi sorular ve sonrasında güzel buluşmalar, işler ortaya çıkıyor" ifadelerini kullandı.